Skip links

email marketing υπηρεσίες απο την Webex Studio
Email marketing

email marketing υπηρεσίες απο την Webex Studio
Το email marketing είναι μια οικονομική & αξιόπιστη λύση προώθησης των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας.
μαζική αποστολή email newsletter

Μαζική αποστολή email

για αύξηση των πωλήσεων

Αποστολή newsletter email marketing

Αποστολή newsletter

με επαγγελματικό design

Αποστολή e-mail

μέσω του Mailchimp

αποστολή email για στοχευμένο marketing σε προσιτό κόστος

Στοχευμένο marketing

σε προσιτό κόστος

Αποστολή Email

Email marketing: Μαζική αποστολή email

Εκμεταλλευτείτε το Email marketing για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας, με την χρήση του email, ως μέσο επικοινωνίας.

Email marketing
Αποστολή Newsletter

Mάρκετινγκ μέσω email

Στείλτε επαγγελματικά newsletter σε στοχευμένους παραλήπτες με στόχο την αύξηση των πωλήσεων. Το email marketing προσφέρει με χαμηλό κόστος σε σχέση με άλλες μορφές προώθησης, υψηλό ROI (Return on Investment), ενώ διαθέτει όλα τα απαραίτητα εργαλεία παρακολούθησης και ανάλυσης από τις καμπάνιες.

Μαζική αποστολή newsletter

Μαζική αποστολή newsletter

Μαζική αποστολή στοχευμένων ενημερωτικών δελτίων ή αλλιώς newsletters, για την ενημέρωση των υπαρχόντων αλλά και των εν δυνάμει πελατών σας, για προσφορές, νέα προϊόντα, ευχές, παρεχόμενες υπηρεσίες κ.α.

Συλλογή διευθύνσεων email ( Mailing list )

Συλλογή διευθύνσεων email ( Mailing list )

Για την αποστολή των email θα πρέπει να διαθέτετε μια λίστα με τις διευθύνσεις email των παραληπτών. Αυτή η λίστα μπορεί να προέρχεται από συνδρομές σε ενημερωτικά δελτία, εγγραφές στον ιστότοπό σας ή άλλες πηγές.

Newsletter και Email Marketing

Ενημερώστε τους πελάτες σας για προσφορές ή προωθητικές ενέργειες!

Το email marketing είναι πάντα επίκαιρο & ευρέως αποδεκτό

Εδώ και 20 χρόνια το email είναι το πιο κοινό και αποδεκτό μέσο διαδικτυακής επικοινωνίας.

Δεν υπάρχει χρήστης του internet χωρίς τουλάχιστον μια διεύθυνση e-mail. To email marketing είναι πιο επίκαιρο από ποτέ! Χρησιμοποιείται κατά κόρον, τόσο από ιδιώτες όσο και από επαγγελματίες. Εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες του e-mail marketing για το όφελος της επιχείρησής σας.

Το e-mail marketing είναι ένα απο τα πιο αποδοτικά και οικονομικά μέσα προβολής

Το email marketing είναι οικονομικό και πολύ αποδοτικό

Το E-mail marκeting τα έχει όλα… είναι άμεσο, εύκολο, οικονομικό & αποδοτικό!

Αν θέλετε να επενδύσετε σε μια καμπάνια μέσω της οποίας θα προωθείτε τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας με έναν εντυπωσιακό και εύκολο τρόπο τότε επιλέξτε το email marketing. Με χαμηλό budget και σωστή στρατηγική, μπορείτε να κάνετε θαύματα και να δείτε σημαντική αύξηση των πωλήσεων και των μετατροπών.

Το email marketing είναι πάντα επίκαιρο & αποτελεσματικό

E-mail marketing και μετρήσιμα αποτελέσματα

Με την χρήση των υπηρεσιών και εργαλείων του email marketing έχετε πλήρη στατιστικά.

Τα εργαλεία και οι υπηρεσίες του email marketing, σας προσφέρουν πλήρη εικόνα της καμπάνιας σας με λεπτομερή στατιστικά στοιχεία όπως, πόσα άτομα έλαβαν το μήνυμα σας, πόσοι το άνοιξαν, πόσοι πάτησαν κλικ στους συνδέσμους του newsletter κ.α. Με τον τρόπο αυτό γνωρίζετε το κοινό σας και ξέρετε τι λειτουργεί καλύτερα για εσάς.

Το E-mail Marketing προσφέρει πλήρη στοιχεία & στατιστικά

Σας ενδιαφέρει το e-mail marketing;

Είμαστε στη διάθεσή σας!

Η ομάδα της Webex Studio είναι πάντα στη διάθεσή σας, την ώρα και ημέρα που σας εξυπηρετεί, για να συζητήσουμε αλλά και να σας ενημερώσουμε, για την καμπάνια email marketing για την επιχείρησή σας.

✅ Κάντε το πρώτο βήμα! Επικοινωνήστε μαζί μας ή πατήστε την ΚΛΗΣΗ για να σας καλέσουμε!

Τα τρία βασικά βήματα του email marketing

To Email marketing είναι ένα σημαντικό εργαλείο για την αύξηση των πωλήσεων.

Το πρώτο βήμα για την στρατηγική του email marketing

Δημιουργία λίστας με emails

Αποστείλετε την ηλεκτρονική αλληλογραφία (emails) στους σωστούς παραλήπτες

Μην στέλνετε ποτέ email σε πελάτες που δεν έχουν εκδηλώσει από μόνοι τους ενδιαφέρον στις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας. Μόνο μέσω των εγγραφών στο newsletter σας και ΠΟΤΕ από έτοιμες λίστες. Είναι ανούσιο να στέλνετε email σε πελάτες που δεν ενδιαφέρονται.

Το δεύτερο βήμα για την στρατηγική του email marketing

Εγγραφή σε πλατφόρμα Email marketing

Επιλέξτε την κατάλληλη πλατφόρμα για αποστολή Newsletter

Το επόμενο βήμα είναι η εγγραφή σε μια από τις πλατφόρμες E-mail marketing όπως Mailchimp, Aweber, iContact, Get Response κ.α. Αποκτάτε έτσι πρόσβαση σε μια σειρά από εργαλεία και δυνατότητες που είναι εξαιρετικά χρήσιμα για την καμπάνια σας.

Χρειάζεται επιμονή, υπομονή, ποιοτικό και χρήσιμο περιεχόμενο και βέβαια ελκυστικό design που κεντρίζει το ενδιαφέρον και την περιέργεια του αναγνώστη.

Κτίσιμο εμπιστοσύνης & τακτικό follow-up

Επεκτείνετε το πελατολόγιο σας με στοχευμένη στρατηγική email marketing

Το τρίτο βήμα είναι και το πιο σημαντικό. Πρέπει να αποκτήσετε την εμπιστοσύνη του πιθανού πελάτη σας, να απαντάτε άμεσα στα μηνύματα του, να κάνετε ελκυστικές τις υπηρεσίες σας και να στέλνετε σε εύλογο χρονικό διάστημα νέες προσφορές ή ενημερώσεις.

Εκμεταλευτείτε το email marketing για την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας

Αξιοποιείστε το eail marketing για αύξηση των πωλήσεων

Αν είστε επαγγελματίας ή έχετε μια δική σας επιχείρηση και θέλετε να αυξήσετε σημαντικά το πελατολόγιο και τις πωλήσεις σας, τότε, θα πρέπει να συμπεριλάβετε στο οπλοστάσιο σας και το E-mail marketing.

Τα πλεονεκτήματα του Email Marketing

01.Δεν υπάρχουν έξοδα αποστολής
02.Είναι άμεσο και οικονομικό
03.Παρέχει χρήσιμα στατιστικά στοιχεία
04.Αυτοματοποίηση αποστολής e-mail
05.Μπορεί να είναι προσωποποιημένο
06.Έχει απόδοση και αναγνωσιμότητα
07.Παρέχει ελευθερία στην μορφοποίηση
08.Εύκολη σύνδεση με Social Media
09.Διαβάζεται από οποιαδήποτε συσκευή
10.Σας φέρνει σε επαφή με τους πελάτες σας
11.Ενισχύει το κύρος της επιχείρησής σας
12.Αυξάνει την επισκεψιμότητα του site σας

Φτιάξε εύκολα & οικονομικά ένα newsletter

Για δεκαετίες, το μάρκετινγκ μέσω email ήταν ένας από τους καλύτερους τρόπους για τις επιχειρήσεις ώστε να προωθήσουν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα τους, εύκολα, οικονομικά και με υψηλή απόδοση της επένδυσης.

ΧΡΗΣΙΜΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ EMAIL MARKETING

Διαβάστε χρήσιμα στατιστικά στοιχεία για το email marketing

90%

ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΠΩΣ ΤΟ EMAIL MARKETING ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ

79%

ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΚΑΤΑΤΑΣΟΥΝ ΤΟ EMAIL MARKETING ΣΤΗΝ 1Η ΤΡΙΑΔΑ

50%

ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΛΥΘΗΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ EMAIL

55%

ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΤΟ EMAIL MARKETING ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

EMAIL MARKETING

Συχνές ερωτήσεις για το email marketing

Το email marketing αφορά την προώθηση και την ενημέρωση του αγοραστικού κοινού, όσον αφορά τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που διαθέτετε, χρησιμοποιώντας το email ως μέσο επικοινωνίας και διαφήμισης.

Γενικότερα μπορείτε να αξιοποιήσετε το email marketing για:

  • Να δημιουργήσετε περισσότερα και ποιοτικότερα leads
  • Να αυξήσετε το awareness γύρω από το brand σας
  • Να μετατρέψετε δυνητικά prospects σε πελάτες
  • Να μετατρέψετε τους πελάτες σας σε πιστούς ακόλουθους

Τα πλεονεκτήματα της χρήσης του email marketing είναι πολλά και σημαντικά. Είναι οικονομικό, αποτελεσματικό, άμεσο, εύκολο και στοχευμένο, ενώ επιπλέον παρέχει χρήσιμα στατιστικά στοιχεία που σας βοηθούν να γνωρίσετε το κοινό σας.

  1. Newsletter: Τα newsletter είναι συνήθως καθημερινά, εβδομαδιαία ή μηνιαία email που περιέχουν πληροφορίες, ειδήσεις, προσφορές ή γενικό περιεχόμενο που αφορά την επιχείρησή σας ή τον κλάδο σας.

  2. Διαφημιστικά Email: Αυτά τα email στέλνονται για να προωθήσουν προϊόντα ή υπηρεσίες και συνήθως περιέχουν προσφορές, έκπτωσης, ή κουπόνια.

  3. Emails Επιβεβαίωσης: Αυτά τα email στέλνονται για να επιβεβαιώσουν μια ενέργεια που έχει κάνει ο παραλήπτης, όπως η εγγραφή σε ένα newsletter, η παραγγελία προϊόντος, ή η αλλαγή κωδικού πρόσβασης.

  4. Emails Εγκεκριμένων Συνδρομητών: Αυτά τα email στέλνονται μετά από συγκατάθεση από τον παραλήπτη, και συνήθως περιλαμβάνουν περιεχόμενο που τον ενδιαφέρει.

  5. Emails Ανακοινώσεων: Αυτά τα email χρησιμοποιούνται για να ανακοινώσετε σημαντικά νέα, εκδηλώσεις, ή αλλαγές στην επιχείρησή σας.

  6. Emails Αξίας για τον Πελάτη: Αυτά τα email προσφέρουν πληροφορίες ή προτάσεις που είναι χρήσιμες για τον παραλήπτη, χωρίς να είναι απαραίτητα διαφημιστικά.

  7. Αυτοματοποιημένα Email: Αυτά τα email δημιουργούνται και στέλνονται αυτόματα με βάση τις ενέργειες ή τη συμπεριφορά των παραληπτών, όπως τα email καλωσορίσματος, τα email ανακοινώσεων γενεθλίων κλπ.

Η μαζική αποστολή email κρύβει κινδύνους, γι' αυτό θα πρέπει να ακολουθηθεί μια προσεκτική στρατηγική αποστολής και συλλογής email. Η λάθος χρήση, μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις, όπως παράδειγμα να φαίνεστε σαν Spammer.

Η λίστα των παραληπτών θα πρέπει να έχει δημιουργηθεί με νόμιμο τρόπο, π.χ. συλλέγοντας το email απο την εγγραφή τους στο Newsletter σας. Σε αντίθετη περίπτωση, το email marketing δεν θα έχει την επιθυμητή απόδοση.

  1. Ποσοστό Άνοιγμα (Open Rate): Το ποσοστό των click του email. Υψηλά ποσοστά υποδηλώνουν ενδιαφέρον και αποδοτικότητα στον τίτλο και το περιεχόμενο του email.

  2. Ποσοστό Κλικ (Click-Through Rate): Το ποσοστό των ανοιγμάτων που οδηγούν σε κλικ στους συνδέσμους που περιέχονται στο email. Αυτό δείχνει πόσοι από τους αποδέκτες ενδιαφέρονται για το περιεχόμενο.

  3. Ρυθμός Εγγραφής (Subscription Rate): Το ποσοστό των ανθρώπων που εγγράφονται στο newsletter σας σε σχέση με το συνολικό αριθμό των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας ή της λίστας σας.

  4. Ρυθμός Αποχώρησης (Unsubscribe Rate): Το ποσοστό των χρηστών που επιλέγουν να διαγράψουν τη συνδρομή τους από το newsletter σας. Μπορεί να δείξει αν είναι απαραίτητο να βελτιώσετε το περιεχόμενο ή τη συχνότητα αποστολής.

  5. Ποσοστό Επιστροφής (Bounce Rate): Το ποσοστό των email που δεν παραδίδονται λόγω μη έγκυρων διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Υψηλά ποσοστά μπορεί να υποδεικνύουν ότι χρειάζεται ενημέρωση της λίστα σας.

  6. Ποσοστό Κατάργησης (Conversion Rate): Το ποσοστό των ανοιγμάτων που οδηγούν σε επιθυμητή ενέργεια, όπως η αγορά προϊόντων ή η εγγραφή σε υπηρεσίες. Είναι ένας σημαντικός δείκτης απόδοσης της καμπάνιας email.

  7. Συχνότητα Αποστολής (Sending Frequency): Πόσο συχνά στέλνετε newsletter. Είναι σημαντικό να βρείτε τον σωστό ρυθμό που ταιριάζει στο κοινό σας.

  8. Συγκρίσεις A/B (A/B Testing): Τα δοκιμαστικά μηνύματα που συγκρίνουν διάφορα στοιχεία του newsletter σας, όπως ο τίτλος, η εικόνα, οι σύνδεσμοι, για να βρείτε τι λειτουργεί καλύτερα.

Εισάγετε το τηλέφωνό σας και θα σας καλέσουμε εντός 10′ (9π.μ – 9μ.μ)
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.