Skip links
Απλά βήματα για την σωστή επιλογή των λέξεων – κλειδιών για την βελτιστοποίηση ιστοσελίδας

Βρες τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά για την ιστοσελίδα σου

Τι είναι οι λέξεις-κλειδιά;

Οι λέξεις-κλειδιά είναι όροι που χρησιμοποιούνται τόσο στην κατασκευή ιστοσελίδων όσο και στην κατασκευή eshop και περιγράφουν ή χαρακτηρίζουν το αντικείμενο της ιστοσελίδας. Συνεπώς, η επιλογή των keywords που θα χρησιμοποιήσετε, θα πρέπει να έχουν άμεση σχέση με αυτό που αναζητούν οι χρήστες, ώστε να έχετε περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστείτε στα οργανικά αποτελέσματα της Google.

Οι λέξεις κλειδιά που θα χρησιμοποιήσετε στην ιστοσελίδα σας για την προώθηση στις μηχανές αναζήτησης, βάση των υπηρεσιών και των προϊόντων που διαθέτετε, απαιτούν όχι μόνο ιδιαίτερη προσοχή, αλλά και την διεξαγωγή έρευνας, ώστε να ανακαλύψετε τα keywords με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στις λέξεις κλειδιά που επιθυμείτε.

Γιατί είναι οι λέξεις-κλειδιά σημαντικές;

Οι λέξεις-κλειδιά είναι πολύ σημαντικές γιατί στην ουσία αποτελούν την γέφυρα μεταξύ των χρηστών που πραγματοποιούν μια αναζήτηση στο διαδίκτυο και του περιεχομένου που θα δώσει την απάντηση σε αυτό που ψάχνουν. Προκειμένου η ιστοσελίδα σας να εμφανιστεί ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης, θα πρέπει πρώτα να κατανοήσετε τους πελάτες σας και κυρίως τις ανάγκες τους.

Τι είναι αυτό που θέλουν; Πως θα το γράψουν; τι εννοούν; Με τον τρόπο αυτό θα έχετε στην σελίδα σας τις λέξεις-κλειδιά που πληκτρολογούν οι χρήστες, όταν αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες παρόμοια με τα δικά σας.

Απλά βήματα για την σωστή επιλογή των λέξεων – κλειδιών

Το πρώτο βήμα λοιπόν για την προώθηση ιστοσελίδας, είναι να πραγματοποιηθεί έρευνα για τις λέξεις κλειδιά που σας ενδιαφέρουν με τις περισσότερες μηνιαίες αναζητήσεις και με μεγάλη συνάφεια με την επιχείρησή σας, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Πραγματοποιούμε λοιπόν το λεγόμενο Keyword Research.

– Χρησιμοποιήστε το Google Keywords Tool, το Wordtracker ή άλλες αξιόπιστες υπηρεσίες για να βρείτε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά.

– Κάντε έρευνα για τις λέξεις-κλειδιά (Keywords) που χρησιμοποιεί ο ανταγωνισμός σας.

– Να σκέφτεστε σαν πελάτης που θέλει να αγοράσει τα προϊόντα σας, τι λέξεις κλειδιά θα χρησιμοποιούσατε για να βρείτε ιστοσελίδες σχετικές με το περιεχόμενο του site σας;

– Αναζητήστε βοήθεια από φίλους και ζητήστε να σας πουν την γνώμη σας.

– Χρησιμοποιήστε την πλατφόρμας του Google Analytics και του Google Ads.

Χρήση των keywords στην σελίδα σας

Ακολουθώντας τα παραπάνω βήματα και βάση της έρευνας που πραγματοποιήσατε, έχετε πλέον εξάγει τα keywords που θα χρησιμοποιήσετε στην σελίδα σας. Αυτό είναι το πρώτο στάδιο. Στην συνέχεια θα πρέπει να εισάγετε τις λέξεις αυτές στην σελίδα σας.

Αυτό όμως δεν είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται. Θα πρέπει το περιεχόμενο σας να είναι εξαιρετικό και να προσδίδει πραγματική αξία στους χρήστες και όχι απλά να “πετάξετε” εδώ και εκεί λέξεις και φράσεις. Θα πρέπει να ακολουθηθούν κάποιοι βασικοί κανόνες ώστε να έχετε πραγματικό όφελος.

Θα πρέπει λοιπόν οι λέξεις-κλειδιά να μπουν στο τίτλο της σελίδας, το description, στο κείμενο της σελίδας, στα headers, στα alt των φωτογραφιών σας κτλ. αλλά πάντα με φυσικό τρόπο χωρίς κουραστικές και μονότονες επαναλήψεις.

Σημαντική αύξηση των μετατροπών

Χρησιμοποιώντας λοιπόν τις λέξεις-κλειδιά με σοφία, μπορείτε να πετύχετε στοχευμένη κίνηση στην ιστοσελίδα σας που μεταφράζεται σε περισσότερες μετατροπές (conversions).

Μετατροπή ή αλλιώς conversion, είναι μια οποιαδήποτε επιθυμητή πράξη που εκτελεί ο χρήστης στην ιστοσελίδα σας όπως η αγορά ενός προϊόντος, η συμπλήρωση της φόρμας επικοινωνίας, μια τηλεφωνική επαφή, συνομιλία μέσω live chat, εγγραφή στο newsletter κ.α. που “μετατρέπουν” τον απλό επισκέπτη…σε πελάτη σας!

Εισάγετε το τηλέφωνό σας και θα σας καλέσουμε εντός 10′ (9π.μ – 9μ.μ)
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.